2012. szeptember 4., kedd

Díj :)




Nagyon köszönöm Deveczkének még egyszer! :)

Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell.
11 kérdést kell feltennie a jelölteknek.
11 embert kell megjelölni, és linkelni.
Nincs visszaadás/visszaküldés.

11 dolog magamról.
1. Apu Barcelona fan, öcsém pedig Manchester (jól összejött a család)
2. Imádom a zenét, de igazából nincs kedvenc műfajom benne, csak ne opera legyen :D
3. Imádok egyedül buszozni, zenével a fülemben, mikor csak bámulok ki az ablakon és gondolkozok^^
4. Sokszor meglátok valamit, amire azt mondom, azonnal meg kell vennem, de aztán hamar lecsillapodok és már nem is érzem szükségét annak a dolognak xD
5. Úgy érzem az előző történetem kicsit jobban sikerült ennél :$
6. Fogalmam sincs, mi leszek O.O
7. Rühellem a matekórákat, főleg most, hogy kaptam egy általános iskolás tanárt -.-
8. Utálok sportolni, ami annak köszönhető, hogy szerintem idióta mozgásom van
9. Van egy totál eredetinek tűnő Özil mezem, amit idén kaptam Spanyolországban *-*  
10. Lány létemre elég rendetlen vagyok
11. Ha az utcán megyek nem szeretek az emberek szemébe nézni xDDD

11 kérdés, amire válaszolok:
Külföldön vagy az országban élnél?
Inkább külföld, azon belül is Spanyolország :3
Kedvenc sportolód?
 Három is van, de kettőt lentebb felsorolok, szóval legyen Kimi Räikkönen
Legfontosabb dolog az életedben?
A családom és a barátaim :)
Szereted a focit? Kedvenc csapat, játékos?
Igen, kedvenc csapatom a Real Madrid, játékosom pedig kettő is van Mesut Özil és Fernando Torres személyében
Mióta írsz?
Már általános iskolában is imádtam fogalmazni, meg történeteket kreálni magamnak, de blogot csak egy évvel ezelőtt kezdtem el.
Kedvenc idézeted?
"Mosolyogj, és a világ visszamosolyog rád!" 
Hova jutnál el legszívesebben?
Egy Real Madrid meccsre :D
Ha bezárnának egy helységbe azzal a személlyel, akit nem kedvelsz, mit tennél?
Nem vagyok agresszív fajta, de ha már egy napja ott lennénk, és az agyamra menne, tuti megrugdosnám xD
Foci, Forma-1, vagy MotoGp?
Fociiii, de azért az F1-et is szeretem :3
Voltál már külföldön?
Yepp^^
Kedvenc sorozat?
Kifejezett kedvenc nincs, animéket nézek még nagyon sokat

Kérdéseim:
Milyen nyelven tanulnál legszívesebben?
Város vagy inkább falu?
Repültél már valaha?
Kedvenc sportod?
Mi a kedvenc könyved címe?
Szerinted milyen lesz a jövő 20 év múlva?
Ha lenne egy időgéped akkor melyik korba mennél el vele legszívesebben?
Ha tűz ütne ki, és lenne esélyed egy tárgyadat kimenteni, mi lenne az?
Voltál már ott, ahol a szivárvány kezdődik?
Kedvenc állatod?
Vízpart vagy hegyvidék?

Akiknek küldöm: Nos, nos egyértelműen küldeném vissza Deveczkének, és ezen felül még Klausznak, Babunak, és a bal oldalon lévő összes blogírónak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése