2013. január 19., szombat

Díjat kaptam

Múlt héten Shadowtól kaptam egy díjat, és most jutottam el odáig, hogy meg tudjam osztani veletek. Nagyon köszönöm! :)


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? 
Hát, az itteni nevemből szerintem könnyen ki lehet találni, hogy a keresztnevem Enikő. :) Általában Eninek, vagy Gombi/Gombócnak becéznek, de utóbbiak eredetéről inkább nem szeretnék beszélni :D
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni? 
Jelenleg nincs ilyen dal :)
3. Félsz a sötétben? 
Igen, mert mindig bemagyarázok magamnak dolgokat :$
4. Szerelmes vagy valakibe? 
Nem nevezném szerelemnek.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled? 
A tavalyi osztálykirándulás volt az első ottalvós, amin valaha voltam, ráadásul pont akkor volt a szülinapom is. Nos, az eleje még jól indult, de este igen, előkerült az alkohol, és ugyan kicsit ittam mindegyikből, de kevertem. Ebből lett az, hogy az elején még csak vigyorogtam, meg ilyenek, de aztán elkezdtem bőgni, hogy bele vagyok zúgva az egyik osztálytársamba, és ez 3 órán át el is tartott. Szinte mindenki tudomást szerzett erről, szerencsére a fiúk egy része elment egy kocsmába BL döntőt nézni. Állítólag maga a srác is tud a dologról, bár a viselkedésén ez nem látszik, ugyanúgy viselkedik velem, mint előtte, de azért elég égő az egész. Ráadásul következő ofőórán kihívott az osztályfőnök, hogy mennyi mindenre emlékszem. Persze az egészre, szóval akárhányszor eszembe jut, legszívesebben elsüllyednék.
6. Gondolatban öltél már meg valakit? 
Talán. Nem tudok most konkrét példát, de azt hiszem péklapáttal akartam agyonverni egyszer (kétszer) az egyik osztálytársamat.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? 
Eddig semlegesen viszonyultam a dologhoz, de a legutóbbi nyáron, pont július 13-án, pénteken halt meg Gyuri, a papagájom, szóval azóta nekem nem jut eszembe erről a szerencse.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? 
Van egy-pár dolog.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? 
Nem érzem cikinek egyiket sem :D
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? Emlékeim szerint igen, de egyik alkalommal, amikor nem sírtam kaptam egy csomag játék dínót :D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? 
Huh… Nem tudom, alapítványokat biztos, hogy támogatnék, amennyit csak tudok. Ezenkívül fogalmam sincs, talán az, hogy vennék Spanyolországban egy házat magamnak, meg egyet anyuéknak, de persze előtte spanyol nyelvtanfolyamot is kapnának tőlem. :D Ők is imádják azt az országot, és én is így vagyok vele. :)
12. Szoktál álmodozni? 
Talán túl sokszor is :D
13. Járnál Chace Crawforddal? 
Naggggggyon szexi az a pasi, de a személyiségétől is függene:)
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik? 
Kettőt, egy fiút és egy lányt, de a neveikről fogalmam sincs. Bőven van pár évem addig :D
15. Adni vagy kapni jobb? 
Nehéz kérdés. Szeretek adni is, és persze kapni sem rossz. De azt hiszem, mikor adok valamit sokkal jobban érzem magam:)
16. Titkom: 
akkor már nem lenne titok ;)
17. Bakancslista: 
Meg szeretnék tanulni spanyolul, és egyszer kimenni Spanyolországba egy Real meccsre. És egyszer élőben is szeretném látni Özilt :). Ha addigra már nem lenne reálos, azt sem bánnám :D A kedvenc játékosom és a kedvenc csapatom nem függ egymástól :D Ezenkívül szeretnék minél több helyre eljutni a világba, mert imádok utazgatni, több dolog pedig most nem jut eszembe. Igazából nem nagyon szoktam ilyeneken gondolkodni, de ezek jutottak most így eszembe :)

És akiknek továbbadnám:


1 megjegyzés: