2012. március 3., szombat

Díj :)

Sziasztok!
Tegnap megkaptam az első díjamat, amit nagyon köszönök Briginek!





Szabályok:

1. Köszönd meg!
2. Másold le a szabályokat, hogy a te díjazottjaid is lássák, és ismerjék őket!
3. Rakd ki a képet a blogodra!
4. Add tovább a díjat 5 embernek!
5. Írj magadról, vagy a történetedr
ől/főhősödről 5 dolgot!


Akiknek tovább szeretném adni (tudom, hogy 5 embernek kéne, de nem lettem volna képes kihagyni egyikőjüket sem):


És akkor 5 dolog rólam vagy a történetemről:

1. A legtöbbször a suliban órák alatt írom a történetet
2. Sokkal jobban szeretek kézzel írni
3. Már kicsi korom óta a Real Madrid volt a kedvencem, csak egy időben felhagytam a foci nézéssel, mivel nem volt ehhez partnerem, s csak akkor kezdtem el újra, amikor megismertem a barátnőmet, akiről kiderült, hogy szintén szereti a focit :)
4. Az ő kérésére kezdtem el írni a blogot
5. Sokszor idegesítőnek tartom magam, mivel mindig tele vagyok energiával és pörgök ezerrel :D 





2 megjegyzés:

  1. Szia Csajszi!
    Nagyon köszönöm a díjat, jól esett.:)
    Természetesen vissza is jár,nálam megtalálod, megérdemled.:))
    Puszi,Deveczke.

    VálaszTörlés
  2. Szija!

    Köszönöm szépen!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés