2012. június 7., csütörtök

Dear Diary - 17. fejezet


„Szóval ugye a csapat előtt kiderült minden, és ezek után az lett a legfőbb dolgom, hogy azon aggódjak, nehogy előbb újságolják el Sergionak, mint mi. Most már úgy is romba dőlt az a tervem, hogy még egy hetet várjunk, mert ez a titok nem bírna ki még ennyi időt. De persze a kedves, nagybetűs Élet ismét közbeszólt.”

- Srácok, hagyjátok már őket! Kis levegőt nekik! – Kaká meg Sami próbált meg minket megszabadítatni a többiektől, s mikor egy kis utat láttam a szabadulásomhoz, gyorsan átmentem az én szobámba elbújva a kíváncsi, pletykára éhes csapattagoktól. Levágtam magam az ágyra, és hanyatt dőltem. Legszívesebben sikítozni akartam volna, de mivel ez egy szálloda, ezért elfojtottam ezt a kényszert.
- Ne haragudj! – összerezzentem a váratlan látogatótól, s eszembe jutott, hogy én hülye nem zártam be a szobát. Felültem, és velem szemben Gonzalot pillantottam meg.
- Nincs gond. Nem tudhattad, hogy titok. – nem tudtam haragudni rá, csak hát az tény, hogy nem jött jól, de nincs mit tenni. Ezt nem lehet már visszacsinálni.
- De sejthettem volna. Nem véletlenül nem mutatkoztatok így idáig. – jó érzés volt, hogy ő azért nagyjából megérti a dolgot.
- Mindegy. Ezzel csak előrébb jött az időpontja, hogy Serginek elmondjuk.
- Mert nem tudja? – csodálkozott Higu, én meg megráztam a fejem – Uh. Ja, amúgy eszembe jutott, hogy én mit akartam, mikor bementem. – azzal elővett egy újságot, és odaadta nekem. Nem hittem a szememnek. A címlapon, nem volt más, mint a nővérem és egy csávó, de ahogy közelebbről megnéztem a pasiban Danielt véltem felfedezni. Ez meg vajon mi lehet?
- Te mi tudsz erről? Csak mert ugye Nando a csapatunk tagja, és ha bármi olyan van, jó lenne, ha tudnánk róla. Okulva a maiból. – vigyorodott el, én pedig ránéztem.
- Hát Dan elvileg a legjobb barátja, csak hát ezek a fotók igencsak érdekesek. De mindjárt felhívom Mirjamot. – azzal felálltam, s már nyúltam is a mobilomért. Gonza csak nézett, és velem együtt visszafojtott levegővel várta, hogy végre felvegye Miri a telefont.



Mirjam

Egész korán felébredtem, így már reggeltől kezdve a konyhában tevékenykedtem, s folyton-folyvást a mobilomat néztem, hátha jön egy hívás Fernandotól. Jól éreztem magam Ninával, de azért már hiányzott Nando, hiányzott az, hogy újra megölelhessem, és mellette ébredjek, mikor fáradtan elalszok a karjai között.
Éppen az asztalnál ültem, mikor lopva megint a kijelzőre pillantottam, s az hirtelen felvillant. A szívem dobbant egyet, és már vettem is fel, de nem az a hang szólt bele, akit vártam, és nem is volt olyan boldog, mint amire készültem.
- Hogy telt az estéd? – kérdezte Nina semmi köszönés nélkül, én viszont nem értettem ezt a számonkérő stílust.
- Jól. Daniellel mentem el egy kicsit beszélgetni.
- Aha. Tudom. És azt is, hogy te nem olyan vagy, aki megcsalná Torrest, de mégis meg kell kérdeznem, hogy ugye nem? – hirtelen köpni-nyelni nem tudtam, hogy hát ez meg mi. Soha nem tennék ilyet!
- Persze, hogy nem! Honnét veszel ilyen hülyeségeket? – csattantam fel, és idegesen bámultam az asztalt.
- Csak nézd meg a kedvenc újságod. Vagyis most már szerintem csak a volt kedvenc újságod. – válaszolta, én meg gyorsan lesiettem a telefonnal a kezemben a ház előtt lévő újságoshoz, és a kezembe vettem egy példányt, de majdnem eldobtam a mobilomat. Hát ez meg mi a jó élet?!
Gyorsan elolvastam a cikk elejét, aztán visszaraktam az újságot, és visszasiettem a házba. Nem tudtam leülni a hátsómra, csak fel-alá járkáltam, miközben Ninának szitkozódtam.
- Ezek mit képzelnek?! Tuti, hogy ők is látták, hogy csak egy puszi volt, csak aztán a képen direkt úgy tűnik, hogy nem! Wáh! Mit fog ehhez szólni Nando? Azt fogja hinni, hogy tényleg megcsalom.
- Ha ismer, akkor hinni fog neked, és bízik benned. Minden rendben lesz. – bíztatott a húgom, de hiába tudtam, hogy ha ez így van, akkor nem lesz gond, mégis bennem volt a félelem – Viszont most mennem kell, majd este az évzáró után megyünk haza. Kitartást! – azzal letette, én pedig lezuhantam a kanapéra a mobilt szorongatva. Mégis mire jó ez nekik? Miért akarják tönkretenni a kapcsolatunkat?
Magamban őrlődtem, mikor újra megcsörrent a telefon, és összeugrott a gyomrom.
- Szia! – szóltam bele halkan, és próbáltam mosolyogni. Talán még nem olvasta, vagy jól fogja viselni.
- Szia! – hangjából egyelőre semmit nem tudtam még leszűrni, így csak hallgattam. Ahogy ő is. Kellemetlen csend állt be közöttünk, amit én törtem meg először.
- Láttad? – újbóli hallgatás a vonal túl végél, így sejthettem a választ – Ezek szerint igen. Most akartalak hívni miatta, és hidd el, ez egyáltalán nem így van. Csak szimplán találkoztam Daniellel, és azok a képek csak pillanatfotók, semmi csók nem volt, csupán puszi az arcára. – magyaráztam, miközben megállíthatatlanul gesztikuláltam, még ha ő ezt nem is látta.
- Tudom, milyenek a pletykalapok. Viszont egy dolgot nem értek: miért nem mondtad, hogy találkoztok? – szólalt meg némi töprengés után, és hatalmas kő esett le a szívemről.
- Mert csak egy baráti találka volt. Miért kellett volna szólnom?
- Hát mert akkor biztosra tudnám, hogy nem történt semmi. – erre a kijelentésére felszaladt a szemöldököm, és hirtelen ideges lettem. Aha, tudja, milyenek a pletykalapok, igaz? Ha nem mondta volna ezt az előbb, akkor most jogosnak érezném a kijelentését, de így?
- Ezek szerint most sem tudod biztosra, hogy megcsaltalak-e. Csak fogalmam sincs, hogy miért kéne beszámolnom az életem minden egyes percéről! – csattantam fel. Igenis sértve éreztem magam, mert itt már nem arról volt szó, hogy megcsalom-e, vagy sem, hanem arról, hogy miért nem közöltem vele, hogy a legjobb barátommal találkozok.
- Mivel én mindent elmondok neked, és ezért elvárnám, hogy te is így tegyél.


- Úgy érzem, elfelejtettél valamit. Például én arról sem tudtam, amikor a fiúkkal bulizni mentetek, és csak azért derült ki, mert Sara felhívott, hogy te megjöttél-e már! – kicsit felemeltem a hangomat, s nem bírtam ülve, muszáj volt felállnom. Még hogy elmond mindent! Ne vicceljünk már!
- Az más volt...
- Igen, és miben?
- Hát...
- Na jó, szerintem ezt most fejezzük be! – mondtam, mikor nem tudott semmi használható infót kicsikarni magából.
- Jó.
- Oké. – azzal lecsaptam a telefont, és dühösen meredtem magam elé, majd pár másodperc múlva könnyek szöktek a szemembe. Ha úgy vesszük, ez volt az első nagyobb veszekedésünk, és hát így most kicsit rosszul érintett a dolog.
Akkor még kitartottam amellett, hogy nekem volt igazam, de a nap végére a több órás őrlődés után már nem voltam ilyen biztos benne, csakhogy amikor hirtelen kopogtattak, elszálltak ezek a gondolataim.



Nina

Miután megnyugtattam Higuaint, hogy semmilyen megcsalásról nincs szó, felöltöztem, mert még mindig Mesut ingjében voltam. Ezek után már bátorkodtam visszamenni a szomszéd szobába, s felkészültem a kérdések hadára, de nagy meglepetésemre csak páran tartózkodtak még ott, és egyedül a kifelé menő Ronaldo csóválta csak a fejét.
- Most szétromboltad az álmaimat. – nézett rám csalódottan, én pedig felnevettem.
- A te álmaid maradjanak csak Irina körül. – kacsintottam rá, majd mindketten mentünk a dolgunkra – Öhm... ezt visszahoztam. – mutattam fel az inget, mikor beléptem a konyhába, ugyanis Mes meg Sami még mindig ott ültek. Szerintem Öz kisebb sokkot kapott.
- Oké. – állt fel, és elvette, ám visszafordult – A lepevel mit csináljunk? Szüksége lenne a mosásra.
- Hát igen. – húztam el a számat visszagondolva a tegnapiakra. Na, nem mintha olyan szörnyű lett volna, sőt, nagyon is csodálatos volt, Mes pedig tényleg nagyon gyengéd volt, de hát mégis ez volt az első, és valahogy cikinek éreztem a takarítónő elé benyomni az ágyneműt – Majd megoldom, csak szedd le. – mondtam, ő pedig úgy is tett, Khedira meg kicsit hülyén nézett ránk. Hát jól van, mit kéne most tennünk?
Ezek után Mou összehívta a csapatot, hogy megbeszéljék a nap további részét, és sikerült lezsírozni azt, hogy majd csak az évzáróm után induljanak haza, így velük tudok menni. Jaj, imádom Mout!
Úgyhogy jó pár órával az ünnepség előtt elvonultam a szobámba készülődni, csakhogy előtte még Özillel együtt kilestük a takarítónőt. Amikor az bement az egyik szobába Mes jelzett, én meg odafutottam a szennyeshez, és belevágtam a lepedőt. Oké, még így is neki kell kimosnia, de legalább nem fogja tudni, hogy melyik szobából van. No problem.
A James Bond filmbe beleillő jelenet után én tényleg elmentem készülődni, s mikor pár óra múlva Mesut kopogtatott, hogy induljunk, ismét nem tudott megszólalni.
- Gyönyörű vagy! – mondta pár másodperc bámulás után, én meg nevetve elpirultam.
- Köszönöm! – azzal belékaroltam, s lementünk a taxihoz, ami az iskola által kibérelt épülethez vitt minket. Persze a bejáratnál mindenkiről készítettek egy képet, de én megálltam egy pillanatra, mert Mes valamit a taxiban hagyott, ami még úgy sem hajtott el, mivel akkora dugó volt.
- Ha arra vársz, hogy találj magadnak egy pasit, akivel fényképezkedhetsz, akkor legyen, megszánlak, és egy fotó erejéig összeállhatunk. – ettől a hangtól felment bennem a pumpa, s ott helyben legszívesebben leütöttem volna, de inkább csak egy erőltetett mosoly kíséretében ránéztem.
- Az egyetlen, aki itt szánalmat érdemel, az te vagy. És csak közlöm veled, van kísérőm. – elvigyorodtam, Reyes pedig körbenézett.
- Én nem látom. De tudod mit? Nem érdekel, én csak kedves próbáltam lenni, hogy ne nézz már ki olyan nyomorultul azon a képen. – vonta meg a vállát, de ekkor Mesut lépett közbe, aki az egész eddigi társalgást végighallgatta.
- Szerintem most jobb, ha lelépsz, mielőtt még valami olyat tennék, amit nem kéne, pedig nagyon-nagyon megérdemelnél. – Rey erre felvonta a szemöldökét, s először Mesre, aztán rám nézett.
- Komolyan erre cseréltél le? Erre a gülüszemű halra? Vagy csak a pénze kell, mi?! Hülye ribanc! – vettem egy mély levegőt, de ekkor Özil cselekedett helyettem.
- Azt még elviselem, hogy engem sértegetsz, de Ninát csak hagyd békén! – azzal behúzott neki egyet, én meg először csak pislogtam, aztán kitört belőlem a nevetést – Hidd el, máris jobban mutatsz így. Ez a vörös szín kiemeli a... na jó, tévedtem, így sem lettél szebb. – ezek után pedig fogta, megragadta a karomat, és ott hagytuk a döbbent, vérző orrú Reyest. Útközben elgondolkoztam, hogy én tulajdonképpen hogy voltam képes együtt járni ezzel a taplóval, de aztán elterelődtek a gondolataim, mert Öz nem tudta, hova kéne menni. Így hát odavezettem az asztalunkhoz, és bemutattam néhány barátnőmnek, akik szintén a párjaikkal érkeztek. 


- Te most komolyan soha nem említetted még a legjobb barátnődnek, vagyis nekem, hogy egy focistával jársz? És nem is akármelyikkel! – hajolt oda hozzám Claudia, oldalra pillantva pedig azt láthattam, hogy Mesut ott mosolyog a bajsza alatt, ugyanis mindent hallott, Clau hiába próbált meg suttogni.
- Eddig nem volt publikus. – vontam meg a vállam, s abban a pillanatban Reyes haladt el mellettünk ránk sem nézve, egy zsebkendővel az orrában. Majdnem felnevettem.
- Hát ezzel meg mi lett? – csodálkozott barátnőm, mi pedig Messel összenéztünk, és apró mosolyra húzódott a szánk.
Negyed óra múlva kezdődött volna el a köszöntő beszéd, s még volt addig két percünk, így a többiek felkeresték a mellékhelyiséget, mi meg a helyünkön maradtunk.
- Köszönöm, hogy eljöttél! Imádlak!- vigyorogtam rá Mesre.
- Tudom. – azzal megcsókolt, csakhogy amikor eltávolodtunk egymástól nekem valaki mással kellett szembenéznem, és az illető cseppet sem tűnt boldognak az előbbiektől. Csak állt ott velem szemben, s szeméből le tudtam olvasni a dühöt, főleg, ahogy Özilre nézett.

„Most jön az a kérdés, hogy ki volt az, igaz? Szerintem sejted a választ Drága Naplóm, és ezért is vagyok most kibukva. Én ezt nem így terveztem!"

2 megjegyzés:

  1. Szija!
    Jajj csak lebuktak! Ááááá szegény... Mondjuk most Sese mondhatja, hogy azért van kiakadva mert nem mondták el nem azért mert együtt vannak, bár szerintem az is cseszi kicsit az agyát. De ha nem akkor tévedtem, majd megtudom!
    Nandonak is meg Mirinek is van igaza! De ez nem hiszem, hogy egy olyan dolog amiért így össze kéne veszni. Ráadásul pont egy hírességnek nem kéne bemutatni mire is képesek lapok... EZ a féltékenység csúnya dolog. Cris tök aranyos volt, mikor mondta Ninának, hogy összetörte az álmait4 =)
    Reyes végre megkapta amit megérdemelt. :)
    Nagyon tetszett! :)
    Várom a folytatást!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
  2. Hola!
    Azta, hát ez nagyon jó lett.:) tetszett.:$
    Hát ez aztán a csavar. Szegények lebuktak.... Sese most tuti ki lesz bukva amiért nem mondták el nekik. És tuti idegesíteni fogj. Na jó ez csak az én véleményem.
    Gonza milyen aranyos volt, hogy mentegetőzni próbált.:)
    A másik párosunknál is folyik az élet, de az az igazság egyetértek Vii-vel. Mindkettőjüknek igaza van. Tudják milyen a sajtó, nem kéne veszekedniük. Inkább megoldani maguk között. Na mindegy. Cris mekkora volt, valahogy másra nem lehetett számítani tőle.xddd Reyes pedig így járt.;)))
    várom a folytatást!
    puszi D.

    VálaszTörlés