2013. július 12., péntek

Díj:))

Haliii!
Ismételten szeretném megosztani veletek a díjakat, amiket Deveczke.-nek és Tinának köszönhetek! Nagyon szépen köszönöm nektek, igazán jól esik!^^


Szabályok :
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a képet, majd válaszolj a kérdésekre!
3. Tegyél fel 5 kérdést!
4. Küldd tovább 5 embernek!

Tina Kérdései:
1. Az írás kezdetekor kitalálod, hogy mi lesz a történet vége vagy ez id
ő közben alakul ki? (Nálam mindkettő előfordult, ezért érdekel, hogy nálatok mi a tendencia :))
Nálam is mindkettő előfordul. Legtöbbször mondjuk az írás közben találom ki a véget, mert egy csomószor pl megváltoztatom az eredeti elképzeléseimet, de a mostaninál már tudom, mi lesz a vége. :)
2. A kommentek, illetve a saját életed alakulása mennyire befolyásolja a történeted/történeteid alakulását?
Igazából ez nem igazán változtat semmin, mert legtöbbször megvannak a saját elképzeléseim, és azokat nem nagyon befolyásolja semmi. Ha csak nem egy új ötlet, amit jobbnak gondolok, de az rendszerint nem a saját életemből jön vagy ilyenekből.
3. Ki volt az els
ő kedvenc focistád? Úgy értem, én például a kezdetek kezdetén, 9 éves koromban Brazíliának szurkoltam, és bizony - az akkor még nagyon fiatal - Ronaldo volt a kedvencem :)
Az első kedvencem Beckham volt a Manchesterrel együtt. Aztán átkerült a Realba, így onnantól kezdve a Real lett a kedvencem. Azóta pedig leragadtam Madridban. :)
4. Mit szeretsz jobban? A meglep
ő véget vagy a kiszámíthatóbb happy endet? (Film, könyv, bármi...)
Néha ezt, néha azt. Attól függ, milyen a történet. Néha jobban szeretem a kiszámítható happy endet, de van olyan is, amikor vágyom arra, hogy egy sztori valami meglepőt, vagy váratlant húzzon, amire nem is számítok. Ez a hangulatomtól is függ azért.
5. Gondolkoztál már valaha azon, hogy miért szeretsz írni? (Bocsánat, a miértek megszállottja vagyok. Azt hiszem, ezért vonz ennyire a pszichológia is... :))
Azt hiszem, igen. Mert amikor írok, nem csak magamat szórakoztatom, hanem az olvasókat is, illetve az írás által kiadhatom a bennem lévő feszültséget. Bekapcsolok valami zenét, és elkezdek pötyögni, olyankor pedig teljesen kizárom a külvilágot. Illetve, ha van egy sztorim, akkor olyan jó beleképzelni magamat, hogy én is a része vagyok. Mert így megtörténik a megtörténhetetlen, és leírhatom a dolgokat úgy, mintha bármennyi esély is lenne rá, hogy ez valaha így történik. És hiába tudom, hogy nem, engem ez az „álmodozás” tart életben. Másként már elvesztettem volna a józan eszemet.

Deveczke. kérdései:
1. Ha lehetne választanod, hova mennél nyaralni?
Hát, igazából nekem tökéletesen megfelel a mostani úti célom, vagyis Görögország, de továbbra is az marad az álmom, hogy eljussak Madridba is egyszer. Ezért ezt választanám nyaralási célnak.^^
2. Mi lenne az a 3 dolog amit a nyáron mindenképp meg szeretnél valósítani?
Hű, ez nehéz kérdés. Az első talán kicsit furcsának tűnhet, de az, hogy minél többet fejlesszek az önbizalmamon. Mert az romokban áll, de egyelőre jó úton haladok a megvalósítás felé. Ehhez kapcsolódik a második, hogy szembe kell néznem a hibáimmal, és javítani azokon. A harmadik pedig az, hogy augusztusban találnom kell diákmunkát, mert most nem sikerült, viszont anyuék állják a nyaralásaimat, és ráadásul a fél éves telefonomat is elhagytam. Ezt pedig önerőből szeretném majd pótolni.
3. Reggelente hamar kidob az ágy, vagy jól alvós típus vagy, és bármeddig tudsz aludni?
Néha ez, néha az. Valamikor tudok aludni akár több, mint 12 órát, de valamikor meg már tök korán felébredek, és nem tudok visszaaludni. Suli időben mondjuk örülök, hogyha 6 órát alszom, mert nekem beteges mániám, hogy reggel 5-kor jobban tudok tanulni, mint előző nap délután. >.<
4. Milyen karaktert szeretsz jobban írni? Az átlagos, vagy a kissé gonoszabb?
Ezen nem gondolkoztam. Igazából átlagost nem szeretek írni pont azért, mert átlagos. Viszont ha meg azt vesszük, akkor a gonosz sem megy nekem túlzottan, mivel lehet, hogy a való életben köcsög vagyok meg minden, de nem gonosz. De ha mindenképp választani kell, akkor inkább a gonit mondanám.
5. Megfontolod az emberek tanácsát, vagy inkább mész a magad feje után?
Megyek a magam feje után, még ha tudom is, hogy az rossz lesz, és nagyon végső esetben hallgatok másokra. xD Barátnőm is ezért szokott üvöltözni velem, hogy a dogában súgja a helyes választ, de én csak azért is leírom a saját elképzelésem, és így bukom a jobb jegyet. Ez van. :D

És akkor az én kérdéseim, bár már van, aki megkapta a díjat, de azért írok párat (lehet betegek lesznek):
1. Mi az, amit mindenképpen el szeretnél érni az életedben? Mi motivál?
2. Ha lenne egy időgéped, hova utaznál el szívesen? Ez lehet egy régebbi kor, jövő, vagy csak a saját életed valamelyik pontja. Miért?
3. Mit tennél, amikor eljön a világ vége és tudnád, hogy csak egy napod van hátra?
4. Mit gondolsz magadról és mennyire befolyásol a környezeted?
5. Melyik az a szó, amit a magyarban a legszebbnek tartasz? 

Akiknek küldeném:
Mivel két különböző helyről is megkaptam, ezáltal fairnek érzem, ha itt is megemlítem Tina és Devecke. nevét 
Ezen kívül pedig sok szeretettel küldöm Nominakmanó*-nak, Dorcsának, ririnek és m33drának, akik ugyan befejezték a történetüket, de úgy vélem megérdemlik

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! :) Én meg hamarosan beérem magam nálad és akkor komizni is tudok majd, csak kicsit sűrű a nyaram. :)
    Amúgy létezik, hogy sportnapon téged láttalak a barátnőiddel társasozni? :D Csak mert én is ott voltam aznap. :) Na jó, ez kicsit személyes volt. XD
    Puszillak, Nomi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Ugyan, megérdemled! ;) És én is neki állok lassan te nálad olvasni! :D
      Létezik, mert mintha én is láttalak volna, és igen, sportnap nálam egyenlő társas. :D Nem több^^ Plusz lehet, hangosak voltunk kicsit. >.<

      Puszii

      Törlés