2013. szeptember 3., kedd

Kis késés...

Sziasztok!

Mára terveztem hozni a részt, és ne haragudjatok ezért, de nem megy. Pár nap múlva biztos menni fog, de jelenleg nem.
Ennek oka pedig, Özil. Most, hogy a kedvenc játékosom és a kedvenc csapatom útjai elváltak, valami kissé összedőlt bennem, és ezt fel kell dolgoznom. Folytatni fogom a blogot, csak kell pár nap, és ezért elnézéseteket kérem! Nem hittem, hogy valaha így érzem magam egy igazolás miatt, de mégis így lett, és a hangulatom most nagyon nincs az egekben, amire a tökéletes órarendem is rátett egy lapáttal.

De addig is Hala Madrid, Mesutnak pedig sok sikert az Arsenalban! Hétvégén már szerintem jövök. :)

Puszii

2 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon is megértelek, én is hasonlóan rosszul érzem magam, az utolsó pillanatig reménykedtem, hogy ez a hír nem igaz
    Puszi:Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sajnos nem ért semmit a reménykedés. :S Mindegy, remélem az Arsenalban is sikeres lesz, a történetet pedig majd ehhez mérten alakítom :)

      Puszii

      Törlés