2013. április 15., hétfő

Díjat kaptam!


Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat m33dra-nak, akinek természetesen szintúgy jár vissza! Tényleg nagyon köszi, jól esett nagyon! :):)

a) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!


1         Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?
Az elsőben volt nagy szerepe egy osztálytársamnak, aki szintén focis történeteket írt. Ő kérdezte meg, hogy nem akarok-e én is írni, és bár eleinte vonakodtam az ötlettől, nekiálltam.  Azóta nem tudnám elképzelni az életemet ezek nélkül a történetek nélkül.
2         Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?
A jelenlegiben a lány szereplők közül Petrával. Valahogy az ő viselkedése kevésbé áll távol tőlem, mint Patriciáé, így azokat a fejezeteket valahogy jobbnak is tartom. A fiú karakterek közül pedig mindig Mesuttal tudok legjobban azonosulni, nem tudom, miért. Ezért is örülök, hogy megszavaztátok, hogy a következő történetben is jelen legyen, mint főszereplő.
3         Számodra mit jelent az írás?
Nem túlzok, ha azt mondom, mindent. Minden egyes nap írok valamit, vagy ha nem, akkor már hiányérzetem van. A nap minden részében újabb ötleteken agyalok, és ha unatkozok, akkor ötleteléssel töltöm el az időmet. Olyankor a dolgok filmszerűen peregnek le a szemem előtt, és ez az egyik dolog, amit nagyon élvezek az írásban. A másik pedig az olvasók visszajelzése. Persze, mindenki szereti, ha megdicsérik, de nekem folyton szükségem van visszajelzésekre, mert a személyiségem alapból is olyan. Ha nincsen visszajelzés valami felől, akkor elbizonytalanodok, és azt hiszem, nem jó, amit csinálok.
4         Mi volt az első történet, amit írtál?
Rövidebb történeteim már általános suliban is voltak, aztán kilencedikben fogtam bele egy hosszabb folyamatba. Aztán ahhoz nem volt ihletem, most pedig kitöröltem az eddig meglévő részeket, és újraírom az egészet. Talán egyszer lesz belőle könyv is, mindeközben pedig itt vannak nekem a focis történetek.
5         Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted?
Zenét hallgatok, várok, vagy nekiállok írni, és csak azért is kierőszakolok magamból valamit, máskülönben még várhatnék egy hónapot. Így egyszerűbb, és ezek után a folytatás is könnyebben jön.

Akiknek továbbküldeném: 

3 megjegyzés: