2013. május 16., csütörtök

Köszönetnyilvánítás Nektek és Díj:)

Először is kezdeném azzal, hogy szeretném megköszönni Nektek, olvasóknak, hogy itt vagytok! Tudom, tudom nyálas dolog, de nekem ez rettentő sokat jelent. Az előző bejegyzéssel már túlléptem a 101-et, az oldallátogatottsága pedig másfél év alatt már majdnem elérte a 42.000-et. Soha életben nem gondoltam volna, hogy ez valaha is lehetséges lesz, és tényleg köszönöm mindenkinek, aki olvas, szavaz, kommentel. Remélem továbbra is itt lesztek velem, és próbálok minél jobb fejezeteket hozni! Köszönöm még egyszer, hogy itt vagytok!

És akkor most jöjjön a díj, amit nagyon köszönök m33drának! Nagyon jól esett!



A szabályok:

- Említsd meg, hogy kitől kaptad a díjat! 
- Válassz ki maximum öt! bloggert akiknek továbbküldöd a díjat, és utána röviden indokold meg, miért éppen ő érdemes szerinted erre a díjra! 
- Hagyj üzenetet a választottak blogján a díjról! 
- Végezetül válaszolj meg öt egyszerű kérdést, amelyek a következők:

- Ki vagy mi inspirál Téged elsősorban abban, hogy blogot vezess/írj?
Egyértelműen az olvasók. Ha ők nem lennének, nem jeleznének vissza, akkor biztos, hogy nem osztanám meg a történeteimet a nagyközönséggel. Legfeljebb magamnak írogatnék, mint ahogy most is teszem némely dologgal, de akkor biztosan nem születnének focival kapcsolatos sztorik.
- Melyik a kedvenc dalod jelenleg, amelyet nap mint nap meghallgatsz? (előadó, számcím, youtube link)
Hű, hát igazándiból ilyen több is van, szóval ezeket mind megmutatom, mert nem tudok választani. xD

- Ha választhatnál egy helyet a világon, hol élnél most a legszívesebben és miért?
Spanyolországon belül mindenképpen. Madridot csak azért nem mondom, mert ott még nem jártam, az országot viszont már kétszer is volt szerencsém meglátogatni, és egyszerűen imádom. A hangulata, a szépsége, a kultúrája.... megfogott, ráadásul a kedvenc focicsapatom is itt játszik.:D
- Mi volt tegnap az utolsó gondolatod elalvás előtt?
Hogy ugye nem felelek-e töriből. Pedig kéne még egy jegy, csak nem tanultam meg mára az anyagot, és féltem, hogy engem hívnak ki. Megúsztam! xD
- Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt) kit választanál és miért pont őt?
Nehéz dolog. Özilt azért mondom, mert ő jutott az eszembe legelőször és minden álmom, hogy egyszer élőben is láthassam, találkozhassak vele. Érdekel, hogy milyen ember lehet, hiszen csak a történeteimből "ismerem", plusz a pályán látom minden héten. De ezenkívül nem nagyon tudom, milyen a mindennapi Mesut.

Akiknek küldeném:
- m33dra és riri: mert egyszerűen imádom a közös történetüket. Tetszik, hiszen egymástól függetlenül is nagyon élvezetes sztorit írnak, de így egyben még élvezetesebbé teszi az egészet. Jól alakítják a szálakat, minden fejezetet nagyon várok.
- Devecke.: A Mirror első része nagyon tetszett, szerettem olvasni. És bár most el vagyok maradva az újított verzióval, de a nyár beköszöntével igyekszem pótolni a dolgokat, mert érdekel, hogyan is alakul Sheáék sztorija. Megfogott, mert soha nem olvastam Alvaroval történetet ez előtt.
- manó*: mert még csak most kezdtem a történetét, de nagyon tetszik. Eddig csak focival kapcsolatos történeteket olvastam, szóval ez most teljesen új, és kíváncsi vagyok, hogy folytatódik majd a sztori.
- Ezen kívül nagyon sokan vannak, akiknek adnám ezt a díjat, hiszen nem kevesen vagyunk írók, és van egy pár blog, amit figyelemmel követek. Ha legközelebb kapok még díjat (remélem, lesz még ilyen), akkor mindenképpen megemlítem őket is! :)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! ♥
    Reményeim szerint az újított verzió jobban fog tetszeni ;)
    Puszillak Deveczke.

    VálaszTörlés