2013. május 27., hétfő

Még így a következő előtt

Sziasztok!

Eredetileg mára terveztem a fejezetet, de sajnos a hétvégén nem kicsit fáztam meg, így jelenleg élet és halál között lebegek kis túlzással... Szóval lehet, hogy holnap jön, lehet, hogy kicsit később, de addig is szeretném veletek megosztani, hogy újabb díjat kaptam ezúttal Dóritól. Nagyon szépen köszönöm Neked!


Mivel mostanában elég sok díjat kaptam, ezért remélem nem haragszotok meg, ha most nem írok címzetteket, meg ha szeretnétek tudni rólam 11 dolgot, akkor azt itt elolvashatjátok: katt. Tényleg bocsánat, de nagyon rég voltam beteg, és kicsit legyűrt most a dolog. :S

Dóri 11 kérdésére pedig itt a válaszom:
1. Ki a kedvenc karaktered a történetedből? Miért?
Mesut mindenhol kedvenc, így talán Charot mondanám most. Bírom a stílusát, és jó dolog írni vele, hogy ilyen kiszámíthatatlan. Szeretem, hogy nem az a sima lány, aki elolvad, mert egy focista hozzászólt, és nem adja egykönnyen magát. Hogy hiába inog meg, azért próbál hű maradni a barátjához, hiszen őt is szereti.
2. Elégedett vagy a történeteddel?
Ezzel most nagyon. Az előzővel nem voltam az, de most könnyen megy az írás, és rengeteg ötletem van a sztorihoz.3. Ha felkeresne téged egy kiadó, aki ki szeretné adatni a könyvedet, beleegyeznél?
Egy álmom válna valóra!:)
4. Körülbelül hány blogot olvasol?
Jelenleg kettőt-hármat, de már csak három hét és ez bővülni fog minimum öttel, amint vége a sulinak.^^
5. A családod tud róla, hogy van egy blogod?
Tudják. De nem szeretem velük megosztani, miről írok éppen. 
6. Van kedvenc könyved? Ha van, mi a címe?
Kettő is. Az egyik Lars Keplertől A hipnotizőr, a másik pedig Dan Wellstől a Nem vagyok sorozatgyilkos.
7. Hogy néz ki egy napod?
Felkelek, megreggelizek, felöltözök, fogmosás stb., elmegyek suliba. Aztán változó. Heti kétszer konditerembe járok személyi edzőhöz mozgás gyanánt, heti egyszer japánom  van, és kéthetente úgynevezett média klubom, ahol én az újságíró csoportba tartozom bele.
8. Hány éves vagy?
Tizenhét. 
9. Hogy jött az ötlet a blogodhoz?
Egy akkori barátnőm írt, és ő tanácsolta, hogy kezdjem el, ha már úgy is szeretem a focistákat.
10. Mikor kezdted el az első blogodat?
Másfél éve, azaz 2011. szeptemberében.:)
11. Van komolyabb célod az írással?
Olyan nincs, hogy jobbá tenni a világot. Csak szimplán szeretek írni, szeretem azt, hogy az olvasókat tudom ezzel szórakoztatni, és persze magamnak is egy jó kikapcsolódás.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése